Isnin, 28 Februari 2011

Spotlight Myvi ke Saga

makin hari makin x terang lampu kete kawan wa ni.Ble hujan mmg problem ar...nak-nak time lebat,malam lak tu...mmg meghaban ar bawak kete.So kawan wa ni sll ar menyatakan hasrat nak pasang spotlight kat kete ye.Cari punya carik,pikir punya pkir,kite ote spotlight Myvi,letak kat Saga.Pergi bengkel wat wiring,,kene ar RM20....pastu tny blh pasang tak spotlight ni??cina tu ckp..."wa...mn boleh loorrr....ini tara blh pasang lorr...".Mende dah beli,tak kan tak pasang kot.Rugi ma....Cina ni macam lahan(tuuuutttt) je buat wiring.Punya la ganas cara die cabut ngan pasang.Macam nak tercabut dashboard.Sampai bercalar tu...mmg bengkek gile muke kawan aku tu.Last-last,die decide pasang sndiri je."bkn susah pon...".Mmg terer ar bile da siap pasang,hasilnye memuaskan.Puas hati,baik buat sendiri je.

P/s: Belajarlah buat ape pun sampai kite boleh susahkan diri sendiri,jgn susahkan org lain.Sebab dari kesusahan kite tulah kite hargai apa yg kite buat utk mendapatkan sesuatu.Percayalah......

17 ulasan:

  1. salam...


    sangat setuju...hidup kita jangan lah menyusahkan orang lain..terutama ibu bapa kita..

    **folo ur blog/..

    BalasPadam
  2. im follow u....bersama Digi!!hehe...betul,setuju!!

    BalasPadam
  3. salam perkenalan..
    nape tak tepek gambo goner
    rupanya..nak juga nengok
    mesti cantik kan?

    BalasPadam
  4. As salam..
    Follow blog satu lagi....

    BalasPadam
  5. salam berkenal kenalan...,baik,insyaAllah kalau diizinkan tuannye wa tepek...pek,pek,pek gambo kete yg cun melecun tu...no plat will be sensored..hehe..cantik gak kot.tggu....:)

    BalasPadam
  6. as salam.....assalamualaikum...iza,blog yg mane??

    BalasPadam
  7. Amai..macam pernahku dengar ini nama....di mana yaaaa...eemmm adakah anda sahabat kepada Blogger Realiti Konspirasi?

    *kalu tak betui, jangan magahah.....*

    BalasPadam
  8. cikgu nurin....magahah tu apa maksudnya???salah org kot...wa x penah berblgging pun sblm ni...my first time r kirenye....

    BalasPadam
  9. salam kenal juga whitecappucino....mcm sedap je....

    BalasPadam
  10. nice article....i like it...

    BalasPadam
  11. time kasih sim only....:)

    BalasPadam
  12. amai..silap taip..nak tulis marah sebenarnya.. bukan magahah...

    Oooo first time berblog..tapi bagus, macam da lama berblog...

    Ye sala h orang, ingatkan amai kawan baik kepda seorng blogger yg akak follow...anyway..hepi blogging:)

    BalasPadam
  13. betul...betul...betul...saya sgt setuju...

    BalasPadam
  14. to ckgu nurin: kak...saya tahu saper blogger yg akak maksudkan...hehe...

    BalasPadam
  15. tQ fiz....cikgu,wa anggap tu sbg pujian.terime kasih...tp harap sgt korg dapat ber tunjuk ajar n tegur klu ade slh silap mse berblogging ni...just to fill my time...if im in mood pun...

    BalasPadam
  16. terima kasih follow blog kakyong

    jemput singgah lagi ke blog kakyong Ibu 3A

    BalasPadam