Isnin, 2 Mei 2011

Aduh!!!Bz bZ Bzzzzzzzzz.............

Bz yg terlampau....tenet plak bkn di hujung jari......so,,,,dah lame kite x ketemu kan?harapnya semua blogger sihat di sisi keluarga tersayang.Kenapa aku bz???Well....sbg student yg mantOOOOpppp......aku baru je habis wat praktikal.Alhamdulillah semua bjalan lancar.Aku praktikal di sebuah kampeni Broker Insurans yg terletak di dalam negeri Selangor.So,...sape-sape yg nk cadangan tempat praktikal,blh la tny aku.Haha....okeh,settle praktikal ni,kerja report pun menunggu untuk dilunaskan.Aku pun sbg seorang yg bertanggungjawab ttg hidup aku, wat la report ni sampai lenguh jari jemari ni ha.Otak lak dah macam jap-jap nak joget K-Pop je.Seb baik aku x nari poco-poco.Wokeh,sebut pasal poco-poco,ada yg kuarkan fatwa ye dh diharamkan.Tp mende ni still in discussing...and lastly, for thOse yg minat hadap hangat ke tarian pocO-PocO ni(mcm la xde tarian Melayu,x pening mikir halal ke haram dOk??ha...tarian pn ade halal haram tau,lu Pikio la Sendiri),kite dinasihatkan supaya berhati-hati.Jgn sampai niat kite yg baik tuk jg kesihatan tu terpesong,terikut plak ritual keagamaan org bukan Islam,yg bertujuan memesongkan akidah kite....ermmm....itu saja coretan hari ini adik-adik....cikgu da sakit pinggang dah ni.jmpe lg Ok....

*(tibe-tibe rajin nk tulis blog..hehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan